عاشقی
نوشته شده در تاريخ 10 اسفند 1393برچسب:, توسط فاطمه |
امروز امتحان ریاضیمو خراب کردم اخه خدا ادم بد شانس تر از منم پیدا میشه اخه چرا باید ۲ساعت قبل از امتحان حالم بد بشه هی ولی اشکال نداره بیخیال امروز بعد از امتحان تو حیاط دانشگاه بودم پسره از کنارم رد شد بهم گفت کوفتت بشه با این دماغت(اخه خدایی دماغ من کجاش خوشگله) برگشتم جوری با اخم نگاش کردم گه فک کنم بیچاره کار خرابی کرد تو شلوارش هه خدایا این دلخوشیا رو از بعضیا نگیر الان که دارم این پستو میزارم دلم خیلی گرفته نمیدونم چرا ولی بازم میزنم به به خیالی یه روزی تموم میشه همه چی همه چی تموم میشه هر چیزی یه زمانی داره خدایا امروزم دیگه داره تموم میشه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.